Intervju z avtorico knjige Ne čakaj na stranke, svetovalko za strateški marketing in odnose s strankami ter poslovno coachinjo Majo Golob o odnosih poslovnem svetu, nastavljanju ogledal, čemur se marsikdo izogiba, pa o navduševanju, spremembah in priložnostih, ki jih (ne) znamo izkoristiti.
Celoten članek preberite na spodnji povezavi:
https://siol.net/posel-danes/lestvice-bizi/kaj-bi-vsak-sef-rad-vedel-pa-si-ne-upa-vprasati-519960
V marčevski številki revije Marketing Magazin glavna in odgovorna urednica Simona Kruhar Gaberšček nas strani 106 o knjigi Ne čakaj na stranke med drugim zapiše:
Pozornost bralca pritegne poglavje o ‘marketingu od srca do srca’, v katerem avtorica niza deset načel, ki pomagajo graditi odnose s strankami in sodelavci.
Največja odlika knjige je, da bralca prijazno nagovori, naj začne uvajati spremembe – najprej pri sebi, kar bo nato odzvanjalo tudi v naši okolici, tako pri odnosu s sodelavci, kot tudi z zunanjimi deležniki. Navdihuje nas, da so takšne spremembe možne; a ne pozabiti, da nismo osamljen otok in da morajo tovrstna sporočila doseči kritično maso ljudi.
Maja Golob z gostiteljico Erter Pust o novi knjigi Ne čakaj na stranke in o največjem kapitalu vsakega podjetja: njegovih zaposlenih, o tem, kakšno je spodbudno delovno okolje, kakšne so lastnosti dobrega vodje in kako vodja s svojim vedenjem vpliva na odnose v ekipi.
Ogled posnetka (8 minut) na spodnji povezavi:
https://4d.rtvslo.si/arhiv/dobro-jutro/174677550/00:00:48/00:08:55
“Odnosi s strankami so stvar zaupanja, uresničenih obljub in rednih stikov”, je v intervjuju za Akademijo Finance med drugim povedala Maja Golob, avtorica knjige Ne čakaj na stranke.
Zakaj je pomembno vlagati v odnose s strankami, kateri interni dejavniki pripomorejo k boljšim odnosom s strankami, kaj ločuje uspešne od neuspešnih in katera globalna blagovna znamka jo navdušuje.
Celoten intervju lahko preberete na spodnji povezavi:
Založnik:
Spago d.o.o.
Hotična 2a, 6242 Materija
(05) 687 41 29
info@spago.si
Leto ustanovitve: 2002