V medijih

Kaj bi vsak šef rad vedel, pa si ne upa vprašati?

Intervju z avtorico knjige Ne čakaj na stranke, svetovalko za strateški marketing in odnose s strankami ter poslovno coachinjo Majo Golob o odnosih poslovnem svetu, nastavljanju ogledal, čemur se marsikdo izogiba, pa o navduševanju, spremembah in priložnostih, ki jih (ne) znamo izkoristiti.

Celoten članek preberite na spodnji povezavi:

https://siol.net/posel-danes/lestvice-bizi/kaj-bi-vsak-sef-rad-vedel-pa-si-ne-upa-vprasati-519960

Marketing magazin, marec 2020

V marčevski številki revije Marketing Magazin glavna in odgovorna urednica Simona Kruhar Gaberšček nas strani 106 o knjigi Ne čakaj na stranke med drugim zapiše:

Pozornost bralca pritegne poglavje o ‘marketingu od srca do srca’, v katerem avtorica niza deset načel, ki pomagajo graditi odnose s strankami in sodelavci.
Največja odlika knjige je, da bralca prijazno nagovori, naj začne uvajati spremembe – najprej pri sebi, kar bo nato odzvanjalo tudi v naši okolici, tako pri odnosu s sodelavci, kot tudi z zunanjimi deležniki. Navdihuje nas, da so takšne spremembe možne; a ne pozabiti, da nismo osamljen otok in da morajo tovrstna sporočila doseči kritično maso ljudi.

RTV Slovenija 1, oddaja Dober Dan 10. 3. 2020

Maja Golob z gostiteljico Erter Pust o novi knjigi Ne čakaj na stranke in o največjem kapitalu vsakega podjetja: njegovih zaposlenih, o  tem, kakšno je spodbudno delovno okolje, kakšne so lastnosti dobrega vodje in kako vodja s svojim vedenjem vpliva na odnose v ekipi.

Ogled posnetka (8 minut) na spodnji povezavi:

https://4d.rtvslo.si/arhiv/dobro-jutro/174677550/00:00:48/00:08:55

Akademija Finance, 29. 1. 2020

“Odnosi s strankami so stvar zaupanja, uresničenih obljub in rednih stikov”, je v intervjuju za Akademijo Finance med drugim povedala Maja Golob, avtorica knjige Ne čakaj na stranke.
Zakaj je pomembno vlagati v odnose s strankami, kateri interni dejavniki pripomorejo k boljšim odnosom s strankami, kaj ločuje uspešne od neuspešnih in katera globalna blagovna znamka jo navdušuje.

Celoten intervju lahko preberete na spodnji povezavi:

https://akademija-finance.si/odnosi-s-strankami-so-stvar-zaupanja-uresnicenih-obljub-in-rednih-stikov/