MNENJA O KNJIGI

Pozornost bralca pritegne poglavje o ‘marketingu od srca do srca’, v katerem avtorica niza deset načel, ki pomagajo graditi odnose. …
Največja odlika knjige je, da bralca prijazno nagovori, naj začne uvajati spremembe – najprej pri sebi, kar bo nato odzvanjalo tudi v naši okolici, tako pri odnosu s sodelavci, kot tudi z zunanjimi deležniki.

— Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica revije Marketing magazin (celotno mnenje si lahko preberete v marčevski številki revije)

Majina knjiga navdihuje in spodbuja. Prisili nas, da razmišljamo, in nam pusti, da o njenih izkušnjah premišljujemo skozi lastno življenje in lastne izzive. Je neprecenljivo orodje za sprostitev naših skritih potencialov.

— Sandi Češko, eden najuspešnejših slovenskih podjetnikov, ustanovitelj Studio Moderna 

Knjiga je primerna za vse, ki se ukvarjajo z marketingom, še posebej za tiste, ki jih zanima direktni marketing. V njej se bodo našli tako začetniki kot prekaljeni poslovneži na vodilnih položajih ter vsi, ki jim posel ni le služba, temveč način življenja in uresničitev lastnega poslanstva.

— Barbara Modic, direktorica, Pristop Media

Všeč so mi konkretni primeri iz prakse, sploh ker se v njih kot marketingar najdem tudi sama. Absolutno pa knjiga ni samo za marketingarje, je tudi priročnik za gradnjo odnosov v najširšem smislu. Za vse, ki so nam mar odnosi. Za vse, ki nam je mar, kar razvijamo, gradimo in kar bomo pustili za sabo na tem planetu.

– Mojca Avšič, strateški marketing, Nova ljubljanska banka

Ne čakaj na stranke je knjiga za vsakega poslovneža, saj ne govori le o trženju, temveč širše o vsem, kar omogoča uspešno poslovanje podjetja. Knjiga opisuje edini možni način uspešnega poslovanja podjetij v prihodnosti, kjer so poslovne enote močno povezane, kjer ljudje strastno soustvarjajo izdelke in storitve, da bi zadovoljili potrebe svojih strank in ne le lovili dobiček in ključne metrike.

— Iza Sia Login, soustanoviteljica Fundacije Login5

Knjiga na berljiv in poljuden način povzame osnovni smisel Customer Experience-a. Maja na subtilen način poveže odnos do strank, vodstvene kompetence in konča pri odgovornosti – dejansko se vse začne in konča pri nas samih in našem odnosu, ki ga kot trajno sled puščamo za seboj… Ta sled je lahko nevidna, a pusti globok odtis. Tako kot tudi ta knjiga, zato jo uvrščam ob bok knjigama Delivering Happiness, Tony Hsieh-a (Zappos-ova zgodba) in Onward avtorja Howarda Stulza (Sturbucksova zgodba).

— Mag. Aleksandra Brank, CX Institute 

Ni vam treba biti marketinški strokovnjak, da bi razumeli sporočilo te knjige, kako pomembno je v tem globaliziranem svetu ohraniti skepticizem in zdravo mero razuma, biti zvest svojemu srcu, svojim vrednotam in lokalni kulturi.

— Maruška Likar, vodja kadrov za EU regijo, ITW appliance components

Maja nam pomaga razumeti, kako pomemben je odnos do strank, do sodelavcev, do vseh naših deležnikov. Njeno knjigo imamo vsi, ki nam ni vseeno za poslovne odnose. Da lahko pomagamo tistim, ki menijo, da lahko odnosi, stranke in sodelavci še malo počakajo. Krepitev odnosov in vodenja, spoštovanja in zaupanja med nami, je edina prava pot do dobrih poslovnih rezultatov in prav takšnih strank. Ne čakajte več. Čas je.

— Dr. Damjana Pondelek, Urednica, d.o.o.

Svoje bogate izkušnje in mnenja o poslovnih (marketinških) odločitvah Maja podaja preko primerov, ki izhajajo pretežno iz slovenskega okolja, zaradi česar se bo bralec laže identificiral z njimi. Za začetnike na področju (direktnega) marketinga, pa tudi za tiste, ki vedo, da je marketing obstajal še pred pojavom »digitala«.

— Iztok Sila, predavatelj, marketinški svetovalec

Ni enostavno razložiti zapletenih tem na preprost način. Maja to počne z lahkoto, ko razpravlja o novih trženjskih in poslovnih resničnostih ter odpira perspektivo etike in vpliva trženja na oblikovanje odnosov in sveta. Knjiga poziva k negovanju vrednot, ki bi morale biti v srcu poslovanja vsakega podjetja, hkrati pa bralce spodbuja, da spustijo svoj ego in delujejo v dobro vseh.

— Breda Brezovar Goljar, poslovna svetovalka in coach

Majino knjigo začneš brati zato, ker poznaš njeno zgodbo o uspehu. Nadaljuješ, ker ugotoviš, da ve, kaj vse lahko dosežeš ti. Ko končaš, veš ne le, kako graditi in upravljati odnose s svojimi strankami, temveč si na poti, da pomagaš ustvarjati boljši svet.

— Josh Rocchio, podjetnik in predavatelj

Tekoča pripoved, ki deluje kot prijetno pomenkovanje o današnjih vrednotah in novih smereh, spodbuja, naj vsakdo – tudi v poslovnem svetu – najprej sledi svojemu poslanstvu in vrednotam, pri tem pa gradi tudi ODNOSE, v katerih vsi soustvarjajo in se podpirajo. Super poslovno branje za začetek leta! 

— Nives Mahne Čehovin, samostojna podjetnica, prevajalka in lektorica 

Ko prebereš knjigo, ti je jasno, da denar ni in ne sme biti edini cilj podjetništva. Velik poudarek daje moralnim vrednotam in prevzemanju odgovornosti za vpliv na ljudi in okolje, v katerem podjetje deluje. Tak način poslovanja daje podjetniku večje zadovoljstvo in višji namen obstoja podjetja. Knjiga pusti sled in pripomore k temu, da postaneš boljši človek in poslovnež. To je moč, ki jo imajo dobre knjige. 

— Bojan Pirjevec, podjetnik, Fitnes Planet