Ne čakaj na stranke – vodnik za odlične odnose s strankami in sodelavci

Ne čakaj na stranke – vodnik za odlične odnose s strankami in sodelavci

33,33 

Knjiga ‘Ne čakaj na stranke’ je navdihujoče branje za podjetnike, vodje, marketingaše in prodajnike, ki iščete priložnosti za rast in/ali želite bolje izkoristiti notranje potenciale podjetja.
V njej boste našli primere dobre prakse, se učili iz napak drugih, ter dobili ideje, ki jih lahko takoj prenesete v prakso. Vsebino sestavljajo 4 sklopi:

  • 1. del: ODNOSI S STRANKAMI: Kaj stranke v resnici želijo? Zakaj je nevarno obravnavati vse stranke enako? Kako učinkoviteje komunicirati z njimi?
  • 2. del: UČINKOVITA EKIPA: Kako ustvariti učinkovito ekipo? Kaj spodbuja ustvarjalnost? Kako doseči, da zaposleni podpirajo drug drugega?
  • 3. del: ODGOVORNOST DO SKUPNOSTI: Kakšen vpliv ima vaše podjetje na okolje in skupnost, v kateri deluje? Kako ste lahko boljši v odnosu do okolja in skupnosti?
  • 4. del: VODENJE: Kako vodja s svojim stilom vodenja vpliva na odnose v kolektivu? Kje so priložnosti za izboljšave in kakšne učinke prinašajo?

Privoščite si drugačen pogled na obstoječe izzive in v njem najdite navdih za spremembe! 

Kategorija:

Opis

Ne čakaj na stranke

Avtorica: Maja Golob

Ključne besede: odnosi s strankami, vodenje, timsko delo, poslovna kultura, poslovna rast, odgovornost

Format: 155 x 217, mehka vezava
Obseg: 190 strani
ISBN: 978-961-94180-4-8
Založnik: Spago d.o.o.

Datum izdaje: december 2019