Ne čakaj na stranke – knjiga za boljše poslovne odnose

Ne čakaj na stranke – knjiga za boljše poslovne odnose

33,33 

Knjiga ‘Ne čakaj na stranke’ nagovarja vse, ki iščete nove priložnosti za rast, pri tem pa želite bolje izkoristiti notranje potenciale podjetja: podjetnike, vodje, prodajnike in marketingaše.

Na primerih podjetij različnih velikosti in panog avtorica niza ideje, ki vam omogočajo, da prepoznate in bolje izkoristite notranje potenciale podjetja.
Vsebino sestavljajo 4 vsebinski sklopi:

  • 1. del: ODNOSI S STRANKAMI: Kaj stranke v resnici želijo? Zakaj je nevarno obravnavati vse stranke enako? Kako učinkoviteje komunicirati?
  • 2. del: UČINKOVITA EKIPA: Kako ustvariti vzdušje, ki spodbuja ustvarjalnost in v katerem zaposleni podpirajo drug drugega? Kaj se lahko naučite iz napak tistih, ki se niso znali prilagoditi?
  • 3. del: ODGOVORNOST DO SKUPNOSTI: Kakšen vpliv ima vaše poslovanje na okolje in skupnost, v kateri podjetje deluje? Kako biti boljši v odnosu do okolja in skupnosti?
  • 4. del: KAJ PA VI? Kako vaše vedenje vpliva na ljudi okoli vas? Kaj lahko izboljšate v svoji komunikaciji in odnosu do drugih?

V knjigi najdete praktične ideje, ki jih lahko uporabite takoj.

Odlična poslovna knjiga in navdih za spremembe!

Kategorija:

Opis

Ne čakaj na stranke

Avtorica: Maja Golob

Ključne besede: odnosi s strankami, vodenje, poslovna kultura, marketing, poslovna rast, odgovornost

Format: 155 x 217, mehka vezava
Obseg: 190 strani
ISBN: 978-961-94180-4-8
Založnik: Spago d.o.o.

Datum izdaje: december 2019