Ne čakaj na stranke – knjiga za boljše poslovne odnose

Ne čakaj na stranke – knjiga za boljše poslovne odnose

33,33 

Knjiga ‘Ne čakaj na stranke’ nagovarja vse, ki vam je mar, kakšno sled puščate za seboj: podjetnike, vodje, prodajnike in marketingaše.

Na primerih podjetij različnih panog avtorica spregovori o najpomembnejšem kapitalu vsakega podjetja – o ljudeh in odnosih med njimi: o komunikaciji s strankami, izzivih vodenja in odnosih v teamu.
Vsebino sestavljajo 4 vsebinski sklopi:

  • 1. del: ODNOSI S STRANKAMI: Kaj stranke v resnici želijo? Zakaj je nevarno obravnavati vse stranke enako? Kako učinkoviteje komunicirati?
  • 2. del: UČINKOVITA EKIPA: Kako ustvariti vzdušje, vkaterem zaposleni podpirajo drug drugega? Kaj se lahko naučite iz napak tistih, ki se niso znali prilagoditi?
  • 3. del: ODGOVORNOST DO SKUPNOSTI: Kakšen vpliv ima vaše poslovanje na okolje in skupnost, v kateri podjetje deluje? Kako biti boljši v odnosu do okolja in skupnosti?
  • 4. del: KAJ PA VI? Kako vaše vedenje vpliva na ljudi okoli vas? Kaj lahko izboljšate v svoji komunikaciji in odnosu do drugih?

Knjiga prijazno nagovarja bralca, naj začne uvajati spremembe – najprej pri sebi, saj bo to odzvanjalo tudi v njegovi okolici.
Bralca spodbuja, da gradi srčne odnose in deluje v dobrobit vseh: strank, zaposlenih, podjetja in družbe.

Odlična poslovna knjiga in navdih za spremembe!

Kategorija:

Opis

Ne čakaj na stranke

Avtorica: Maja Golob

Ključne besede: odnosi s strankami, vodenje, poslovna kultura, marketing, poslovna rast, odgovornost

Format: 155 x 217, mehka vezava
Obseg: 190 strani
ISBN: 978-961-94180-4-8
Založnik: Spago d.o.o.

Datum izdaje: december 2019