Sandi Češko
ustanovitelj Studio Moderna
Knjiga navdihuje in spodbuja. Prisili nas k razmišljanju o izzivih skozi lastno življenje in lastne izzive. Je neprecenljivo orodje za sprostitev naših skritih potencialov.
Josh Rocchio
Majino knjigo začneš brati zato, ker poznaš njeno zgodbo o uspehu. Nadaljuješ, ker ugotoviš, da ve, kaj vse lahko dosežeš ti. Ko končaš, veš ne le, kako graditi in upravljati čudovite odnose s svojimi strankami, temveč si na poti, da pomagaš ustvarjati boljši svet."
Iztok Sila
predavatelj, marketinški svetovalec
Svoje bogate izkušnje in mnenja o poslovnih (marketinških) odločitvah Maja podaja preko primerov, ki izhajajo pretežno iz slovenskega okolja, zaradi česar se bo bralec laže identificiral z njimi. Za začetnike na področju (direktnega) marketinga, pa tudi za tiste, ki vedo, da je marketing obstajal še pred pojavom »digitala«.
Maruška Likar
vodja HR za EU regijo, ITW appliance components
Ni vam treba biti marketinški strokovnjak, da bi razumeli sporočilo te knjige, kako pomembno je v tem globaliziranem svetu ohraniti skepticizem in zdravo mero razuma, biti zvest svojemu srcu, svojim vrednotam in lokalni kulturi.
Breda Brezovar Goljar
poslovna svetovalka in coach
Ni enostavno razložiti zapletenih tem na preprost način. Maja to počne z lahkoto, ko razpravlja o novih trženjskih in poslovnih resničnostih ter odpira perspektivo etike in vpliva trženja na oblikovanje odnosov in sveta. Knjiga poziva k negovanju vrednot, ki bi morale biti v srcu poslovanja vsakega podjetja, bralce pa spodbuja, da spustijo svoj ego in delujejo v dobro vseh.
Iza Login
soustanoviteljica Fundacije Login5
Ne čakaj na stranke je knjiga za vsakega poslovneža, saj ne govori le o trženju, temveč širše o vsem, kar omogoča uspešno poslovanje podjetja. Knjiga opisuje edini možni način uspešnega poslovanja podjetij v prihodnosti, kjer so poslovne enote močno povezane, kjer ljudje strastno soustvarjajo izdelke in storitve, da bi zadovoljili potrebe svojih strank in ne le lovili dobiček in ključne metrike.
Mojca Avšič
strateški marketing, NLB Skupina
Všeč so mi konkretni primeri iz prakse, sploh, ker se v njih kot marketingar najdem tudi sama. Absolutno pa knjiga ni samo za marketingarje, je tudi priročnik za gradnjo odnosov v najširšem smislu. Za vse, ki so nam mar odnosi. Za vse, ki nam je mar, kar razvijamo, gradimo in kar bomo zapustili na tem planetu.
Barbara Modic
direktorica Pristop Media
Knjiga je primerna za vse, ki se ukvarjajo z marketingom, še posebej za tiste, ki jih zanima direktni marketing. V njej se bodo našli tako začetniki kot prekaljeni poslovneži na vodilnih položajih ter vsi, ki jim posel ni le služba, temveč način življenja in uresničitev lastnega poslanstva.