Ne čakaj na strankeNe čakaj na stranke
  • Knjiga
  • Mnenja bralcev
  • V medijih
  • Kontakt
  • (0)
  • Knjiga
  • Mnenja bralcev
  • V medijih
  • Kontakt
  • Košarica
crexis_image

Sandi Češko

ustanovitelj Studio Moderna

Knjiga navdihuje in spodbuja. Prisili nas k razmišljanju o izzivih skozi lastno življenje in lastne izzive. Je neprecenljivo orodje za sprostitev naših skritih potencialov.

crexis_image

Josh Rocchio

Majino knjigo začneš brati zato, ker poznaš njeno zgodbo o uspehu. Nadaljuješ, ker ugotoviš, da ve, kaj vse lahko dosežeš ti. Ko končaš, veš ne le, kako graditi in upravljati čudovite odnose s svojimi strankami, temveč si na poti, da pomagaš ustvarjati boljši svet."

crexis_image

Iztok Sila

predavatelj, marketinški svetovalec

Svoje bogate izkušnje in mnenja o poslovnih (marketinških) odločitvah Maja podaja preko primerov, ki izhajajo pretežno iz slovenskega okolja, zaradi česar se bo bralec laže identificiral z njimi. Za začetnike na področju (direktnega) marketinga, pa tudi za tiste, ki vedo, da je marketing obstajal še pred pojavom »digitala«.

crexis_image

Maruška Likar

vodja HR za EU regijo, ITW appliance components

Ni vam treba biti marketinški strokovnjak, da bi razumeli sporočilo te knjige, kako pomembno je v tem globaliziranem svetu ohraniti skepticizem in zdravo mero razuma, biti zvest svojemu srcu, svojim vrednotam in lokalni kulturi.

crexis_image

Breda Brezovar Goljar

poslovna svetovalka in coach

Ni enostavno razložiti zapletenih tem na preprost način. Maja to počne z lahkoto, ko razpravlja o novih trženjskih in poslovnih resničnostih ter odpira perspektivo etike in vpliva trženja na oblikovanje odnosov in sveta. Knjiga poziva k negovanju vrednot, ki bi morale biti v srcu poslovanja vsakega podjetja, bralce pa spodbuja, da spustijo svoj ego in delujejo v dobro vseh.

crexis_image

Iza Login

soustanoviteljica Fundacije Login5

Ne čakaj na stranke je knjiga za vsakega poslovneža, saj ne govori le o trženju, temveč širše o vsem, kar omogoča uspešno poslovanje podjetja. Knjiga opisuje edini možni način uspešnega poslovanja podjetij v prihodnosti, kjer so poslovne enote močno povezane, kjer ljudje strastno soustvarjajo izdelke in storitve, da bi zadovoljili potrebe svojih strank in ne le lovili dobiček in ključne metrike.

crexis_image

Mojca Avšič

strateški marketing, NLB Skupina

Všeč so mi konkretni primeri iz prakse, sploh, ker se v njih kot marketingar najdem tudi sama. Absolutno pa knjiga ni samo za marketingarje, je tudi priročnik za gradnjo odnosov v najširšem smislu. Za vse, ki so nam mar odnosi. Za vse, ki nam je mar, kar razvijamo, gradimo in kar bomo zapustili na tem planetu.

crexis_image

Barbara Modic

direktorica Pristop Media

Knjiga je primerna za vse, ki se ukvarjajo z marketingom, še posebej za tiste, ki jih zanima direktni marketing. V njej se bodo našli tako začetniki kot prekaljeni poslovneži na vodilnih položajih ter vsi, ki jim posel ni le služba, temveč način življenja in uresničitev lastnega poslanstva.

Kontakt

Založnik:
Spago d.o.o.
Hotična 2a, 6242 Materija
(05) 687 41 29
info@spago.si

Leto ustanovitve: 2002

Povezave

Spago
Ne čakaj na vikend

Podpora

  • Splošni pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Plačilo in dostava
  • Pomoč pri nakupu

Sledite nam

© spago.si. Vse pravice pridržane.